Gnocchi traybake

Dit recept voor “gnocchi traybake” is mijn go-to receptje voor de doordeweekse avond wanneer ik geen zin heb om te komen en toch enigszins gezond wil eten. Je hebt slechts een handje vol ingrediënten nodig, klein beetje snijden en dan laat je je oven het werk doen. Koken was nog nooit zo makkelijk.

Gnocchi uit de oven?

Ik hoor je denken… Yes, gnocchi kan je dus ook heel goed in de oven garen. Ze worden een klein beetje knapperig en blijven zacht van binnen. Helemaal top al zeg ik het zelf.

Bewaren op Pinterest

Je kan dit recept heel makkelijk opslaan op een van je borden op Pinterest, zodat je het op een later moment very easy terug kan vinden. Druk op de Pinterest button links bovenin de hoek van onderstaande foto. 

Op Pinterest vindt je trouwens nog meer heerlijke recepten en inspiratie voor leuke recepten om zelf te maken. Je kan ook mijn pagina volgen, zodat je altijd als eerste mijn nieuwste recepten te zien krijgt.

gnocchi traybake

Wat heb je nodig? Gnocchi traybake 2 a 3 personen

  • 1 pak gnocchi
  • 1 rode ui
  • 1 paprika
  • 1 courgette
  • Paar takjes tijm of rozemarijn
  • Beetje olijfolie 
  • 2 hamburgers

Hoe maak je dit?

  1. Verwarm de oven voor op 180 graden.
  2. Snijd de courgette, paprika en ui en stukken van ongeveer 1,5 cm groot. 
  3. Bekleed een bakplaat met bakpapier en verdeel de gnocchi, direct uit de verpakking, hierop en ook de gesneden groentes.
  4. Hak de hamburgers in kleine stukjes en leg ze ook op de bakplaat.
  5. Tot slot nog wat olijfolie, zout en een paar pakjes verse tijm/rozemarijn. 
  6. Bak in 20 minuten af op 180 graden. 
  7. That’s it! Je gnocchi traybake is klaar!
Gnocchi traybake
Gnocchi traybake

Misschien ook iets voor jou?

Ben je een fan van deze gnocchi traybake en wil je vaker met gnocchi aan de slag? Dit receptje voor gnocchi met gehaktballetjes is ook een aanrader.

Gnocchi met ballen
Gnocchi met ballen

Plaats een reactie