Kruidenpotjes

Had ik dit maar tien jaar eerder gedaan! Dat heb ik de laatste paar weken meerdere keren gedacht toen ik mijn la met kruidenpotjes open trok. Daar liggen ze dan. Kaarsrecht naast elkaar, op alfabetische volgorde en volledig overzichtelijk. Heerlijk!

Ik kwam er onlangs achter dat ik meer dan 40 verschillende kruidenpotjes in mijn keukenla had liggen in allemaal verschillende vormen, maten, kleuren en inhoud. Het werd dus wel eens tijd om hier iets aan te doen vond ik.

Tip van mij

Koop vooral niet de eerste de beste of de goedkoopste kruidenpotjes die je kan vinden, want als het goed is ga je hier jaaaaaaaaaren mee doen. En goedkoop is duurkoop :). Wat vind ik belangrijk?

  • Vierkante potjes, zodat ze altijd recht blijven liggen met het etiket naar boven.
  • Beschrijfbare stickers, zodat je nog eens kan afwisselen met de inhoud.
  • Makkelijk te vullen en schoon te maken.
  • Niet te hoog, zodat ze wil in je la passen.

Before

Zo zag mijn la er dus uit voordat ik aan de slag ging met de kruidenpotjes met naamsticker.

After

En dit is het eindresultaat. Ik ben er pak aan beet zo’n twee uur mee bezig geweest en heb er iedere dag nog plezier van. Ik heb deze potjes gekocht. Je kan ze per 12, 24, 36 of 48 stuks bestellen. Ook leuk om cadeau te geven tijdens de feestdagen!

kruidenpotjes

2 reacties Voeg uw reactie toe

  1. Rianne schreef:

    Leuk Blog. Bedankt voor de Tip😀

    Like

    1. De keukenboef schreef:

      Merci!!

      Like

Plaats een reactie